loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 550 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (7)

دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه دولتی است که دانشجویانش را بورسیه می کند و دانشجویان تعهد می دهند تا دوبرابر زمان تحصیلشان خدمت کنند. برای این منظور، از دانشگاه کمک هزینه ای به آنها تعلق می گیرد و طبق ماده ی بیست قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و اساسنامه ی دانشگاه فرهنگیان تامین هزینه های دانشگاه به عهده ی خود دانشگاه یا دستگاه متولی دانشگاه یعنی وزارت آموزش و پرورش و دولت است.
اما اخیرا یکی از بزرگترین مسئله ی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، بحث کسر حقوقی است که انجام می شود. زمانی که این دانشگاه هنوز مرکز تربیت معلم بود، قانونی وجود داشت که بخشی از حقوق بابت مخارج دانشگاه کسر شود.

اما پس از دانشگاه شدن این مراکز و تبدیل آن به دانشگاه فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش وقت دستور داد تا این کسر حقوق لغو شود و این مبلغ به دانشجویان باز پس داده شود. این اتفاق چند ماه افتاد و چندماهی چیزی از حقوق دانشجویان کسر نشد.

مدیر اسبق بازدید : 316 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (2)

یعنی چی به تو چه ربطی داره من چی می پوشم؟؟
پس به کی ربط داره؟؟؟
اون لباسی که تو تنت کردی بیشتر از این که خودت ببینیش در معرض دید بقیه اس ، تو که خودت اصن نمی بینی چی تنت کردی ، اونوقت به کسی ربط نداره تو چی می پوشی؟!!!

حجاب
                       حجاب شما سنــگری است آغشته به " خون من"
                   که اگــر آن را حفظ نکنیــد به خون من خیانــت کرده ایــد !
                                   / وصیــت شهید احمد پنــاهی /

مدیر اسبق بازدید : 427 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (10)

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با این که در حکمشان عنوان رسمی (آزمایشی) درج شده و به همین دلیل مشمول مصوبه هیئت دولت برای دریافت عیدی هستند، اما عیدی دریافت نمی کنند.
طبق بند 10 بخشنامه زیر، نیروهای تعهد دبیری (دانشجویان تربیت معلم) که با نوع استخدام آزمایشی حقوق دریافت می کنند، مشمول دریافت عیدی نمی شوند.

عیدی به دانشجو معلمان
              برای مشاهده بخشنامه در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 615 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (18)

براساس جلسه هیات امناء استانی دانشگاه فرهنگیان که درمحل اداره کل آموزش وپرورش استان خوزستان برگزار شد، محل تحصیل دانشجویان کارشناسی پیوسته علوم تربیتی ورودی 92 شهرهای ذیل درمرکزآموزش عالی خدیجه کبری (س) دزفول می باشد. محل تحصیل مابقی دانشجویان درپردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) اهواز خواهد بود:
ایذه – باغملک – رامشیر – آبادان – سوسنگرد – مسجدسلیمان – لالی – امیدیه – شادگان – هویزه – دزفول – شوش – گتوند – اندیمشک – شوشتر – رامهرمز – شاوور

مدیر اسبق بازدید : 554 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (3)

مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در خصوص مبالغي که بابت خوابگاه از دانشجويان گرفته مي‌شود گفت: اين امر مبناي قانوني دارد و اين مبالغ بابت خوابگاه و هزينه‌هاي خوابگاهي و هزينه‌هاي مربوط به تغذيه است که طبق قانون ده درصد براي هزينه‌هاي خوابگاه و 35 درصد برا ي تغذيه و استفاده از وعده‌هاي غذايي است که در دانشگاه مجموعاً 45 درصد است و 45 درصد وجهي است که به عنوان حقوق دانشجو به معلمان تعلق مي گيرد.
مهر محمدي ادامه داد: دربخشنامه‌اي که بر اساس آن مي‌خواهيم عمل کنيم پيش بيني شده به صور مختلف و متناسب با سطح بهره‌برداري از اين امکانات از حقوق دانشجويان کسر شود که بين 20 تا 45 درصد اين کسري متغير است.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان با 80  تا 100 میلیارد تومان کمبود اعتبار روبروست و بنابراین مجبوریم بخشی از هزینه های رفاهی همچون هزینه های خوابگاهی و غذایی را از دانشجویان دریافت کنیم.

سيدرسول حسيني، معاونت دانشجويي دانشگاه فرهنگيان در پاسخ بر اينکه دانشگاه فرهنگيان از دانشجويان هزينه دانشگاه دريافت مي‌کند و به گفته وزير پيشين اين غيرقانوني است، گفت: طبق تبصره ماده 6 متعهدين خدمت به آموزش و پرورش و همچنين بند 18 هيئت امنا (!) تصويب شده است که به صورت قانوني از دانشجويان هزينه غذايي و رفاهي دريافت شود، بنابراين سخنان وزير آموزش و پرورش پيشين قانوني نبوده است.

پی نوشت:
قابل توجه آقای حسینی:
1- این تبصره ماده 6 متعهدین خدمت به آ.پ در سال های دور زمانی مصداق داشت که مراکز تربیت معلم بوده و بعنوان يك واحد وابسته در زير مجموعه اداره كل آموزش و پرورش استان ها فعاليت مي كرد نه الان که تحت عنوان دانشگاه مستقل با بودجه و اعتبارات خاص و رديف اعتباري مشخص ؟؟!!!
2- اگر دقت کنید مجلس تعیین میکند که چقدر باید کسر شود نه هیئت امنا!!! بنابراين موارد قید شده در قانون در اختيار هيات امنا دانشگاه نمي باشد. درعين حال؛ طبق اساسنامه دانشگاه , اونها از چنين حقي برخوردار نيستند كه در خصوص دريافت هزينه از دانشجو مصوبه اي را ابلاغ نمايند.
درهيچ يك ازمنابع قانوني كسر درصدي ازحقوق دانشجو معلمان و واريز آن به حساب دانشگاه يا دريافت وجه نقدی از دانشجو توسط مسئولان دانشگاه پيش بيني نشده است. لذا كسر درصد از حقوق افراد بدون لحاظ ميزان هزينه كه آنهم تشخيص ميزان تعرفه اش برعهده صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم است غير قانوني مي باشد.

مدیر اسبق بازدید : 387 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

وزیر آموزش و پرورش گفت: تنها راه جذب در آموزش و پرورش ورود به دانشگاه فرهنگیان است.
علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش،افزود: رشته های دبیری فیزیک و شیمی تنها عنوان یک رشته دانشگاهی است و کسانی که در آن فارغ التحصیل می شوند در آموزش و پرورش استخدام نمی شوند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش تنها نیروهایی که در دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند را طی مراحل قانونی به استخدام در می آورد و فارغ التحصیلان رشته های دبیری از سایر دانشگاه ها مجوز ورود به آموزش و پرورش را ندارند.


میزان عیدی فرهنگیان
وحید کیارشی در خصوص میزان عیدی فرهنگیان گفت: براساس مقررات قانونی و مصوبات هیات وزیران، عیدی تمامی کارکنان دولت یکسان و در سال جاری بر اساس ضریب جدول و حقوق معادل 5.030.000 ریال است که پس از تامین منابع و تخصیص اعتبار از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور به طور همزمان در کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور به شاغلان پرداخت می‌شود.

مدیر اسبق بازدید : 370 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (3)

سرپرست دانشگاه فرهنگیان درباره امکانات دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل معلمان در مقطع کارشناسی ارشد گفت: در صورت تصویب مراجع قانونی، از سال آینده در هفت رشته کارشناسی ارشد از میان معلمان دانشجو می‌پذیریم.

محمود مهرمحمدی با بیان اینکه سیاست‌های مربوط به پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای کادر کنونی وزارت آموزش و پرورش باید به تصویب مراجع مربوطه برسد، گفت: امیدواریم از مهرماه سال آینده در هفت رشته "روانشناسی تربیتی ، مشاوره، مدیریت آموزشگاهی، الهیات و معارف اسلامی، آموزش زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و برنامه‌ریزی درسی" دانشجو معلم در مقطع ارشد جذب کنیم.

به گفته وی، پذیرش دانشجو در این مقطع نیازمند این است که ابتدا در قالب یک طرح، تدوین و در وزارت علوم تصویب شود و پس از آن، مجوز لازم را از شورای گسترش آموزش عالی بگیریم.

مدیر اسبق بازدید : 533 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (9)

به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، علی رغم اعتراضات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به کسر حقوق، مسئولین این دانشگاه در آستانه ی امتحانات اعلام کردند که چنانچه دانشجویان مبلغ مصوب برای هزینه های رفاهی را پرداخت نکنند، از ورود آنها به جلسه ی امتحان جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است حدود دوماه پیش، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان طی بخشنامه ای دانشجویان را مکلف به پرداخت 120 هزار تومان به صورت ماهیانه به منظور خدمات رفاهی کرده بود.

مدیر اسبق بازدید : 535 جمعه 13 دی 1392 نظرات (7)

جدیدا دانشگاه فرهنگیان بخشنامه ای صادر کرده که نشون میده دانشجویان نباید موارد 4 و5 بخشنامه کسر حقوق را انتخاب کنند!!!
مورد4:کسر 10 درصد حقوق بابت استفاده از امکانات صرفا خوابگاه / مورد5: عدم استفاده از امکانات خوابگاهی و غذا
متن بخشنامه:
پیرو بخشنامه شماره  د/50000/5269/100 مورخ 19/9/92 ، بدینوسیله به آگاهی می رساند ، با توجه به شبانه روزی بودن تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، بند های 4 و 5 علی الاصول مصداق نداشته و صرفا جهت رعایت مدلول تبصره ذیل ماده (6) قانون متعهدین خدمت در بخشنامه فوق الذکر گنجانده شده است . لذا مقتضی است سرپرستان محترم در اسرع وقت فهرست دانشجویان خود را به تفکیک بند های شماره 1 و 2 و 3 و 6 به سازمان مرکزی اعلام نمایند تا اقدام مقتضی بعمل آید.
بخشنامه کسر حقوق دانشجو معلمان              برای مشاهده بخشنامه در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 390 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (12)

          توحید ما لنگ می زند که آمریکا را ابرقدرت می پنداریم نه خدا را...
1-
گیرم که تحریم ها را هم برداشتند
, این سودجویان و محتکرین را , آن اقازاده ها و بانک ها را و اختاپوس هایی که چنبره زده اند , بر بیت المال و اقتصاد را چکار کنیم؟
آیا اینها هم با جفت جان کری نشستن و  تلفنی با اوباما گفتگو کردن؟
برطرف خواهند شد؟!
حاشا و کلا. . . !

2- شعار مرگ بر آمریکا می تواند حذف شود! , . . بله!!
شعار هایی مثل مرگ بر صدام ، مرگ بر شاه و . . . هم قبلا حذف شدند . . .
اما... اول موردشان حذف شدند بعد شعارشان . . .

3- امروز به یاد کسانی که از یاد رفته اند ,  دیگر خبری نیست از بی سیم و بی سیم چی , همه آن گوشه گودال به سجده رفته اند , تا صبح قیامت...
با خیال راحت تلفن را بردار ... آن سوی خط اوباما منتظر است...!
پی نوشت:
گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا !!!

مدیر اسبق بازدید : 544 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (84)

سامانه از تاریخ 28/6/93 الی 30/6/93 جهت انتخاب واحد کلیه دانشجویان فعال می باشد.


چرا سایت خطا در سرور میدهد؟ ایراد از خود سایت است در زمان دیگری مجدد تلاش نمایید.
از انتخاب واحدم نمی توانم چاپ بگیرم؟ خطای موقتی سایت است که در اسرع وقت حل خواهد شد در نهایت در زمان حذف و اضافه  اقدام نمایید.
ظرفیت کلاس هایی که پر است یا در حذف اضافه ظرفیت آنها زیاد می شود یا دروس جدید اضافه خواهد شد.
زمان حذف و اضافه متعاقبا اعلام خواهد شد.
در صورتی که دروس تداخل داشته باشند نمی توانید بگیرید و خطا می دهد.
در صورتی که تمام واحدها را اخذ نموده اید و از انتخاب واحد کل دروس خود مطمئن هستید تثبیت نهایی انتخاب واحد خود را انجام دهید.
هر تعداد واحد که می توانید بگیرید و به هر دلیلی اگر نتوانستید تعداد بیشتری درس بگیرید در حذف و اضافه امکان پذیر است.


آدرس های سامانه مروارید: لینک 1  و  لینک 2

مدیر اسبق بازدید : 296 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (1)

1- آن دسته از پذيرفته شدگاني كه علاوه بر كدرشته قبولي اعلام شده يكي از كدهاي 11 و 17 نيز در اعلام نتايج براي آنها مشخص گرديده توجه داشته ‌باشند كه به دليل داشتن نمره علمي لازم در اولويت قبل از رشته‌ قبولي، در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت يكي ازكدرشته هاي دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران  قرار گرفته‌اند.
لذا كليه داوطلبان فوق لازم است براساس برنامه زماني كه در اطلاعيه‌ روز يكشنبه مورخ 23/6/93 از طريق سايت سازمان سنجش منتشر خواهد شد براي مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعيه مراجعه نمايند.

2- این نتایج شامل رشته های نیمه متمرکز دبیری تربیت بدنی و ارتباط تصویری نمی باشد.(نتایج رشته های نیمه متمرکز در تاریخ 15/7/93 اعلام خواهد شد)
                     جدول زمانبندي و مدارک ثبتنام ورودي هاي 93

مدیر اسبق بازدید : 186 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

از کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1393 ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور ‌برای پردیس های دانشگاه فرهنگیان اعلام شده است ، دعوت‌ می‌نماید، به منظور ثبت‌نام درپردیس محل قبولی با همراه داشتن مدارک لازم از مورخ 22/6/1393 لغایت 28/6/1393 طبق جدول ضمیمه براساس حروف الفبا به صورت حضوری مراجعه نمایند:
فایل ضمیمه: جدول زمانبندي و مدارک مورد نیاز ثبت نام

مدیر اسبق بازدید : 350 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (2)

مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان به کارورزی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بحث پیوند دانشگاه فرهنگیان با مدرسه در مقوله مهم کارورزی تبلور پیدا می‌کند و از نیم سال پنجم، کارورزی در این دانشگاه شروع می‌شود و اولین ورودی این دانشگاه از مهرماه درگیر بحث کارورزی خواهند شد و هر هفته ۸ ساعت دانشجو معلمان باید در مدرسه باشند.
وی خطاب به مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور یادآور شد: کارورزی تنها وجه پیوند با آموزش و پرورش و مدرسه نیست و یکی از کارهای ما تأسیس مدارس زمینه است که به این ارتباط استمرار خواهد بخشید که درصدد آن هستیم و به تعامل دانشگاه فرهنگیان با شما مدیران نیز اعتقاد فراوانی داریم.

مدیر اسبق بازدید : 357 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (11)

فهرست اسامي معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي از بين داوطلباني كه كد رشته محل هاي دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفيت لازم را كسب كرده اند، تا ساعت 21:00 روز سه‌شنبه مورخ 28/5/93 در سايت سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org درج خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلباني را كه در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي يادشده قرار گرفته‌اند، ضرورت دارد با مطالعه اطلاعيه‌اي كه به همراه اعلام اسامي معرفي شدگان منتشر گرديده، طبق اقدامات خواسته شده مندرج در آن اقدام نمايند.

مدیر اسبق بازدید : 254 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (3)

دفترچه هاي مذکور از روز سه شنبه 14/5/93 الي روز دوشنبه 20/5/93 از طريق باجه هاي پستي سراسر کشور قابل ابتياع مي باشد.
لازم به ذکر مي باشد در صورت وجود هر گونه اصلاح يا تغيير ظرفيت، موارد در روز چهارشنبه 15/5/93 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

                               برای دریافت دفترچه اینجا را کلیک کنید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,955
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 19,763
  • بازدید کلی : 341,310