loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 476 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (5)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، طی بخشنامه‌ ارسالی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی، ضمن اعلام شرایط اعطای پاداش آخر سال(عیدی) به کارکنان تمام وقت وزارت متبوع، می‌افزاید: دانشجویان متعهد خدمت (مشغول به تحصیل)، به لحاظ عدم اشتغال به کار تمام وقت و مشمولین ماده 95 قانون مدیریت خدمات کشوری، شامل مفاد مصوبه مذکور نخواهند بود.

در عین حال علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز مشمول دریافت عیدی می‌شوند؟ نیز به این جمله بسنده کرد : هر فردی با هر ضابطه‌ای که تحت قرارداد آموزش و پرورش است، به همان نسبت عیدی دریافت می‌کند.

مدیر اسبق بازدید : 1104 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (5)

 محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در حاشیه مراسم روسای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت استخدام دانشحو معلمان این دانشگاه اظهار داشت: ردیف استخدامی برای این افراد گرفته شد و آنگونه که معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش به ما گزارش داده است مشکلی برای صدور احکام وجود ندارد البته این امر قدری با تإخیر اتفاق می‌افتد، اما جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا در سال آینده مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان تأسیس می‌شود؟ گفت: بله. در تلاش هستیم با گرفتن مجوزهای لازم از وزارت علوم و مصوبه شورای گسترش مقطع کارشناسی ارشد را برای 8 رشته از جمله مدیریت آموزشگاهی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی کنیم.

مدیر اسبق بازدید : 334 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (3)

در پی سؤال دانشجو معلمان از دکتر مهرمحمدی در مورد پرداخت پاداش آخر سال (عیدی)، مدیرکل امور حقوقی، املاک و قرار دادهای دانشگاه فرهنگان این مطالبات را پیگیری نموده است. برای مشاهده متن نامه جناب آقای اردستانی روی لینک زیر کلیک کنید:
                    پیگیری پاداش پایان سال (عیدی) دانشجومعلمان

مدیر اسبق بازدید : 319 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (2)

سخنگوی دولت گفت: حقوق و مزایای شاغلین و بازنشستگان دولت بر اساس مصوبه هیات دولت در سال آینده بیست درصد افزایش خواهد کرد.
نوبخت تصریح کرد: قبلا پیش‌بینی کرده بودیم که این افزایش در حدود هجده درصد باشد، ولی با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد این رقم به بیست درصد افزایش پیدا کرد.


پی نوشت: با توجه به این افزایش 20 درصدی، حقوق دانشجو معلمان در سال 93 حدود 77 هزار تومان اضافه خواهد شد.(یعنی حکم جدید میشه 460 هزار تومن)

مدیر اسبق بازدید : 401 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (1)

با سلام و درود بر امام امت، بنیانگذار جمهوری اسلامی، و با سلام و درود بر شهیدان، معلمین ودانش آموزان شهید، به خصوص دو شهید بزرگوار آموزش وپرورش، رجایی و باهنر و سلام و درود به مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق و طول عمر با عزت برای ایشان، و درود به رییس جمهور عزیز و محبوب، جناب آقای دکتر روحانی، پیام آور امید، اعتدال و تدبیر.
در آغاز ترم تحصیلی دانشجو معلمان عزیز، خدمت تمامی شما دانشجو معلمان، سلام و درود عرض می کنم و خیر مقدم عرض می کنم به شما عزیزان و از اینکه تربیت معلم را پذیرفتید، شغل معلمی را پذیرفتید، در دانشگاه فرهنگیان، انشاءالله، مشغول به تحصیل خواهید شد ،از فرد فرد شما، تشکر می کنم؛ از اینکه در دوره ای که خواهید گذراند، بتوانید فضایل اخلاقی و رفتاری و شخصیتی متناسب با معلمی را در خودتان تقویت کنید و با بهره گیری از اساتید و مدرسین عزیز، که معلمین توانمند و اساتید با تجربه ی ما هستند، بتوانیم تخصص های لازم را، توانمندی های مورد نیاز را، کسب کنید و به عنوان یک الگوف برای دانش آموزان آینده ی ما محسوب بشوید.
معلمی، همانطوری که امام عزیز ما گفته، یک شغل نیست، بلکه یک رسالت است و آن رسالت انبیا است، معلمی یک کار مشخص نیست، بلکه معلمی یک هدایت گری است برای نسل آینده ی ما، به طور کلی در کشورهای دنیا، سرمایه ی انسانی مهمترین سرمایه است و معلمین، عزیزانی هستند که زیر ساخت سرمایه ی انسانی یک کشور را تربیت می کنند و لذا می توانیم ادعا کنیم که لازمه ی توسعه ی پایدار در کشور، تقویت معلم و تربیت معلم و تکریم از معلم است و لذا دانشجو معلمان عزیز بدانند که یک رسالت سنگینی در آینده به عهده ی آنهاست، عزیزان دانشجو، حالا که وارد تربیت معلم شدید و در سنین جوانی با استعدادهای خدادادی که در اختیار دارید، تلاش کنید خودتان را به قسمی بسازید که بتوانید نقش الگویی در آینده در بین دانش آموزان عزیز ایفا کنید، البته ممکن است در فرآیند آموزش، خودتان در فرآیند پژوهش و تربیت خودتان با مشکلاتی مواجه شوید، تهدید هایی سراغ شما بیاید، امروز توصیه این است که ما باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
متن کامل پیام در ادامه مطلب...

مدیر اسبق بازدید : 2330 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

1 - تحویل خوابگاه روز شنبه مورخ 92/11/26 از ساعت 8 الی 13 انجام می گیرد .
2 - جلسه توجیهی روز شنبه مورخ 92/11/26 از ساعت 10 الی 12با حضور مسئولین دانشگاه برگزار می گردد .
ویژه دانشجویان جدید الورود:
3 - حضور کلیه ی دانشجویان در مرکز آموزش عالی امام رضا ع  در ساعت مشخص شده در این روز الزامی است
4 - شروع کلاس ها از شنبه 92/11/26رأس ساعت 1,30 بعد الظهر می باشد .
5 - انتخاب واحد در ترم اول توسط اداره ی آموزش مرکزانجام می گیرد .

مدیر اسبق بازدید : 620 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (23)

وسایل شخصی بهداشتی لیف – صابون- شانه – شامپو- حوله و البسه مناسب و ساده و آستین بلند- تاید – مایع دستشویی – تشت لباس شویی – پتو – بالش (متکا) – ملحفه 2 عدد – قاشق – چنگال – بشقاب – کاسه – دمپایی(از واجباته!!!) – چادر نماز- جا نماز – فلاکس چای – کفش مناسب و ساده و... همگی ساده و بدور از تجملات()- عکس 4*3 سال جاری شش قطعه- کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. ضمناً از آوردن وسایل برقی ، صوتی تصویری و ..... به خوابگاه جداً خودداری فرمائید.
                                          نکات انضباتی خوابگاه


قابل توجه دانشجویان پردیس فاطمه زهرا(س) ورودی 92 ساکن اهواز:
لطفا جهت تکمیل فرم تردد در تاریخ 92/11/26 به پردیس مراجعه نمایید ومدارک ذیل را حتما همراه داشته باشید:
درخواست کتبی داوطلب
اصل شناسنامه پدر ( درصورت فوت پدر اصل شناسنامه قیم یا مدارک دال بر حضانت ) وکپی آن
سند مالکیت منزل یا قولنامه باداشتن کد رهگیری وکپی آن
درصورت ازدواج :
الف : سند ازدواج وکپی آن
ب : اصل وکپی شناسنامه زوجین

مدیر اسبق بازدید : 430 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (9)

•    زبان 1
•    فارسی 1
•    اندیشه 1
•    تربیت بدنی 1
•    آشنایی با کتابخانه
•    روانشناسی عمومی
•    آیین زندگی(اخلاق)
•    جامعه شناسی عمومی
•    فلسفه آموزش و پرورش
•    تاریخ آموزش و پرورش

مدیر اسبق بازدید : 373 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (6)

*) قابل توجه دانشجویان کارشناسی پیوسته رشته علوم تربیتی:
جهت انتخاب واحد در نیمسال دوم 93-92 از بین دروس ادبیات کودکان و آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری فقط یکی را به طور دلخواه انتخاب کنید.
*) برنامه هفتگی نیمسال دوم 92-93 رشته های علوم تربیتی و تربیت بدنی:
                        برای دانلود برنامه هفتگی اینجا را کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 341 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (7)

 

خواهشمند است مطابق جدول ذیل جهت تکمیل فرم های استفاده از خوابگاه همراه با پدر و درصورت فوت پدر ولی قانونی با قیم نامه و شناسنامه مربوطه ، به این پردیس مراجعه نمایید. ازآوردن وسایل خوابگاهی خودداری شود و منتظر اطلاعیه بعدی باشید.
اطلاعیه پردیس فاطمه زهرا اهواز

مدیر اسبق بازدید : 552 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (7)

*كليه پذيرفته‌‌شدگان لازم است با همراه داشتن اصل مدارك براي ثبت ‌نام به دانشگاه محل قبولي در يكي از روزهاي يكشنبه يا دوشنبه مورخ 20 و 92/11/21 به آدرس دانشگاه محل قبولي خود مراجعه نمايند، بديهي است عدم مراجعه به موقع پذيرفته‌شدگان براي ثبت‌نام به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنان تلقي خواهد شد.
*پذيرفته‌شدگاني كه هم داراي قبولي در رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجائي و هم داراي قبولي در رشته‌هاي اين دانشگاه‌ها در اين مرحله هستند، توجه داشته باشند كه ثبت‌نام و ادامه تحصيل آنها در رشته‌هاي قبولي طبق نياز و نظر آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

                    
                        برای مشاهده فهرست پذیرفته شدگان کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 465 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (13)

نکته مهم: داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شدگان نهايي هر يك از رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز اعلام گرديده، چنانچه جزء پذيرفته‌شدگان رشته متمركز آزمون سراسري سال 1392 نيز باشند، برابر ضوابط اعلام ‌شده قبولي آنان در رشته متمركز لغو مي‌گردد و منحصراً مي‌بايست در رشته پذيرفته‌شده نيمه متمركز (قبولي جديد) ثبت‌نام و ادامه تحصيل دهند و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد.
زمان مراجعه برای ثبت نام:
روزهاي يكشنبه 13/11/92 لغايت دوشنبه 14/11/92 مي‌باشد و پذيرفته‌شدگان لازم است قبل از حضور فيزيكي براي ثبت‌نام دردانشگاه محل قبولي حتماً براي كسب اطلاعات بيشتر از زمان، مكان، شرايط و مدارك اختصاصي مورد نياز علاوه برمدارك اين اطلاعيه براي ثبت‌نام به آدرس سايت دانشگاه محل قبولي خود مراجعه نمايند.

مدیر اسبق بازدید : 940 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (17)

این دانشگاه که با ورود وزیر جدید آموزش و پرورش، صاحب رئیسی تازه شده است، دل خوشی از تعهد خدمت دانشجویان ندارد و مدیران این دانشگاه معتقدند که نباید با تعهد خدمت گرفتن از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، فقط از طریق همین دانشگاه، معلمان مورد نیاز مدارس کشور را تامین کرد، بلکه باید از فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه ها هم استفاده کرد و راه برای جذب معلم از دانشگاه های دیگر هم هموار باشد.
دانشگاه فرهنگیان که وارد دومین سال فعالیت خودش می شود، در کنکور سراسری سال ۹۱ بیش از ۲۵ هزار دانشجوی بورسیه پذیرش کرد، اما حالا با تغییر مدیریت این دانشگاه، به نظر می رسد مدیران این دانشگاه، چندان موافق تعهد خدمت دانشجویان نیستند.

پیشتر رئیس دانشگاه فرهنگیان به تسنیم گفته بود که معتقدم باید اجازه دهیم دیدگاه های کارشناسی دیگر نیز مطرح شود تا منافع آموزش و پرورش از حیث برخورداری از نیروی انسانی باکیفیت و سرآمد تامین شود، زیرا عده ای از کارشناسان بهره مندی از نیروی انسانی باکیفیت را همسو با این سیاست نمی دانند و معتقدند که باید راه را برای جذب نیرو در آموزش و پرورش باز کنیم.

حتی وزیر آموزش و پرورش هم با اظهارنظرهای خود درباره این دانشگاه، زمزمه های حذف تعهد خدمت دانشجویان را قوت بخشید و عنوان کرد: تلاش می کنیم از تمام پتانسیل موجود در آموزش عالی در کنار دانشگاه فرهنگیان بهره ببریم و آموزش و پرورش در کنار تاسیس دانشگاه فرهنگیان و تقویت آن، خود را از امکاناتی که در دیگر دانشگاه ها وجود دارد، محروم نمی کند.

مجموع این اظهارنظرها نشان می دهد که هم وزیر آموزش و پرورش و هم رئیس دانشگاه فرهنگیان، به جذب ۱۰۰درصدی معلم از بین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، اعتقادی ندارند.

همین موضعگیری های اخیر مسئولان آموزش و پرورش، واکنش روز گذشته وزیر پیشین آموزش و پرورش را برعهده داشت و حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با فارس تصریح کرد: اگر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از همه امتیازات مشوقی پیش بینی شده مانند بورسیه و تعهد خدمت برخوردار نباشند، مانند زدن تیر خلاص بر پیکره این دانشگاه بوده و آن را قبض روح خواهد کرد، زیرا دانشگاه فرهنگیان با دانشجویان معترض و بدون انگیزه، توفیق نخواهد داشت.

یکی از موافقان اصلی تاسیس دانشگاه فرهنگیان و استخدام دانشجویان این دانشگاه از روز نخست تحصیل، وزیر سابق آموزش و پرورش بود، اما حالا با تغییر مدیریت جدید این وزارتخانه، معلوم نیست که در سال های آینده، نحوه استخدام معلمان در این وزارتخانه به چه سمت و سویی خواهد رفت.

بقیه در ادامه مطلب...

مدیر اسبق بازدید : 284 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

اسامي پذيرفته شدگان نهايي رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي روزانه ، نوبت دوم (شبانه)، نيمه حضوري، مراكز آموزشي دانشگاه پيام‌نور، پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه تربيت دبير شهيدرجايي ، موسسات آموزش‌عالي غيرانتفاعي و غيردولتي ، رشته‌هاي تحصيلي مجازي و رشته هاي واحدهاي بين المللي دانشگاههاي علوم پزشكي كشور كه گزينش آنها به روش نيمه متمركز صورت گرفته است  به همراه اطلاعيه ثبت نامي در روز دوشنبه مورخ 7/11/92، درسايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي گيرد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,958
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 19,766
  • بازدید کلی : 341,313