loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 403 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (2)

طبق این شیوه نامه; دانشجويان دوره كارشناسي پيوسته سال تحصيلي 93-94 صرفاً به دو گروه ذيل تقسيم مي شوند:
• كسر 45 % از حقوق ومزاياي دانشجوياني كه از امكانات شبانه روزي( از قبيل خوابگاه وغذا و...) به طور كامل در طول هفته استفاده مي نمايند.
• كسر 25 % از حقوق و مزاياي ساير دانشجويان كه از امكانات شبانه روزي ( به استثناي خوابگاه) استفاده  می نمایند.(افرادي كه مشمول بخشنامه شماره 5000/4370/500مورخ92/8/18(موضوع تردد)مي گردند.

                                برای دانلود این شیوه نامه اینجا را کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 770 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (34)

به پردیس ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور
سلام علیکم
با احترام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان و به استناد بند (18) مصوبات اولین جلسه هیأت امناء دانشگاه فرهنگیان و تبصره ذیل ماده 6 قانون متعهدین خدمت در وزارت آموزش و پرورش به استحضار می رساند براساس بند5 مصوبات جلسه 73 مورخ 11/4/93 هیأت رئیسه دانشگاه کسر از حقوق دانشجو معلمان کماکان مطابق روال سه ماهه اول سال جاری ادامه می یابد .مراتب جهت اطلاع ارسال میگردد ضمناً وجوه متمرکز در حساب درآمد های اختصاصی پس از اعمال قانون به پردیس ها عودت خواهد شد.(منبع:پردیس شهید مقصودی همدان)

بخشنامه کسر حقوق تابستان              برای مشاهده بخشنامه در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 402 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

بیمه طلایی فرهنگیان با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ منعقد شد که بر این اساس ماهانه هزینه‌ای معادل 26 هزار تومان به‌عنوان حق بیمه کسر می‌شود که نیمی از این مبلغ را آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد و نیمی دیگر از حقوق فرهنگیان کسر می‌شود.
مفاد تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ بدین شرح است:
جراحی‌های تخصصی بدون سقف با فرانشیز 20 درصد؛ درمان طبی و سایر اعمال جراحی بدون سقف با فرانشیز 20 درصد؛ زایمان (طبیعی و سزارین) بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
هزینه‌های درمان نازایی و ناباروی شامل هزینه‌های تشخیصی، درمانی و دارویی بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
هزینه‌های پاراکلینیک بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
ویزیت پزشکان بدون سقف، 20 درصد پرداخت تا سقف تعرفه مصوب دولتی و خصوصی.
هزینه تهیه عینک تا سقف 50 هزار تومان با فرانشیز 20 درصد.
فرانشیز دارو در تعهد بیمه همگانی و ملزومات دارویی بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
هزینه‌های تهیه اعضای طبیعی پیوندی بدون سقف با فرانشیز 20 درصد با تأیید انجمن حمایتی مربوطه.
هزینه رفع عیوب انکساری چشم با حداقل درجه نقص بینایی 3 دیوپتر برای هر چشم تا سقف 300هزار تومان با فرانشیز 20 درصد.
هزینه‌های پروتز بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
هزینه‌های اروتز بدون سقف با فرانشیز 20 درصد.
آمبولانس داخل شهر 60 هزار تومان و خارج شهر صد هزار تومان.

مدیر اسبق بازدید : 211 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

استان خوزستان....بخش برادران:
رشته: آشنایی با احادیث و ادعیه...حسن آلبوشوکه...رتبه اول کشوری
رشته: قرائت(ترتیل)...سید محمد جرفیان...رتبه اول کشوری
رشته: آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه...محمود رضا ایزدی...رتبه دوم کشوری
رشته: حفظ 5 جزء قرآن...داوود بیجارزی زاده...رتبه سوم کشوری
رشته: اذان...عباس عبدلله خسرجی...رتبه سوم کشوری
رشته: حفظ کل قرآن...علی ظفری پور...رتبه سوم کشوری
رشته: حفظ 20 جزء قرآن...سید مهدی موسوی...رتبه سوم کشوری
بخش خواهران:
رشته: حفظ یک جزء قرآن...صفیه سواری...رتبه دوم کشوری
رشته: حفظ 20 جزء قرآن...صدیقه اسکندری...رتبه سوم کشوری
رشته: قرآن شناسی...حبیبه فرج الله چعب...رتبه سوم کشوری
رشته: آشنایی با مفاهیم قرآن کریم...فروغ فروغی نسب...رتبه سوم کشوری

مدیر اسبق بازدید : 390 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (12)

          توحید ما لنگ می زند که آمریکا را ابرقدرت می پنداریم نه خدا را...
1-
گیرم که تحریم ها را هم برداشتند
, این سودجویان و محتکرین را , آن اقازاده ها و بانک ها را و اختاپوس هایی که چنبره زده اند , بر بیت المال و اقتصاد را چکار کنیم؟
آیا اینها هم با جفت جان کری نشستن و  تلفنی با اوباما گفتگو کردن؟
برطرف خواهند شد؟!
حاشا و کلا. . . !

2- شعار مرگ بر آمریکا می تواند حذف شود! , . . بله!!
شعار هایی مثل مرگ بر صدام ، مرگ بر شاه و . . . هم قبلا حذف شدند . . .
اما... اول موردشان حذف شدند بعد شعارشان . . .

3- امروز به یاد کسانی که از یاد رفته اند ,  دیگر خبری نیست از بی سیم و بی سیم چی , همه آن گوشه گودال به سجده رفته اند , تا صبح قیامت...
با خیال راحت تلفن را بردار ... آن سوی خط اوباما منتظر است...!
پی نوشت:
گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و آمریکا !!!

مدیر اسبق بازدید : 271 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (4)

برای نخستین بار در جامعه دانشگاهی کشور، «سند خوابگاه مطلوب» توسط معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان تدوین می‌شود.
حسینی،معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: با عنایت به اینکه خوابگاه های دانشجویی از جمله مکان های با اهمیت دانشگاه ها است و در واقع خانه دوم دانشجویان محسوب می شود، بهبود کیفیت این فضا از جمله اهداف مهم دانشگاه فرهنگیان می باشد، به همین منظور معاونت دانشجویی، با توجه به تأکیدات ویژه سرپرست محترم دانشگاه، اقدام به تدوین پیش نویس سند خوابگاه مطلوب نموده است.
معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان، تصریح کرد: در این راستا، با بهره مندی از خرد جمعی دبیران مناطق ده گانه این دانشگاه و تشکیل کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران این حوزه که سال ها با فضا و محیط خوابگاهی در ارتباط بوده اند، سند خوابگاه مطلوب که شامل، ویژگی ها، الزامات، اهداف، شاخص ها،فضا، تجهیزات، نیروی انسانی، امکانات عمومی، رفاهی، استاندارد ها و همچنین محدودیت های پیش رو است. تدوین می شود.

مدیر اسبق بازدید : 258 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (3)

عبدالکریمی، رئیس اداره بیمه و درمان وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که کارت‌های بیمه طلایی فرهنگیان از چه زمانی صادر و به دست‌شان می‌رسد؟ اظهار داشت: فرهنگیان تا 15 تیر برای عضویت در بیمه طلایی فرصت دارند.
وی افزود: از تاریخ 15 تیر به بعد، کارت بیمه طلایی فرهنگیان صادر می‌شود اما هم اکنون برای بستری شدن فرهنگیان در بیمارستانهای طرف قرارداد کارها در حال انجام است به گونه‌ای که فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش منطقه و دریافت معرفی‌نامه با ارائه این معرفی‌نامه به شعبات بیمه آتیه‌سازان حافظ در سراسر کشور برای بستری شدن در بیمارستانهای طرف قرارداد اقدام کنند.
عبدالکریمی در پاسخ به این پرسش که برخی از فرهنگیان در حال انصراف از بیمه طلایی هستند ومعتقدند که با حذف دندانپزشکی دیگر نمی‌توان عنوان طلایی را برای این بیمه به کار برد، آیا قرار نیست که دندانپزشکی به لیست خدمات بیمه طلایی باز می‌گردد؟ عنوان کرد: خیر. دندانپزشکی به لیست خدمات بیمه طلایی بازنمی‌گردد چون از نظر اقتصادی به صرفه نیست. به گونه‌ای که برای پرداخت 200 هزار تومان کمک هزینه دندانپزشکی حق بیمه فرهنگیان دو برابر می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در درمانگاه‌های فرهنگیان خدمات دندانپزشکی به صورت ویژه و با تخفیف خاص به فرهنگیان و خانواده‌های آنها ارائه شود.

مدیر اسبق بازدید : 266 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (5)

برای مشاهده نفرات برگزیده استانی جشنواره قرآن و عترت پردیس های دانشگاه فرهنگیان خوزستان روی لینک زیر کلیک کنید:
فایل ضمیمه: برگزیده های استانی

زمان و مکان
برگزاری جشنواره قرآن و عترت در مرحله کشوری:
برادران: 93/2/30 لغایت 93/3/1 - کرمان، پردیس خواجه نصیرالدین طوسی
خواهران: 93/3/6 لغایت 93/3/8 - شیراز، پردیس شهید باهنر

مدیر اسبق بازدید : 835 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (5)

آقاي دكتر نظري رئيس مركز برنامه ريزي ، منابع انساني وفناوري اطلاعات افزودند : برنامه ريزي در موضوع منابع انساني آموزش و پرورش بايد مورد توجه جدي قرار گيرد و سياست بوم گزيني و جذب  نيرو درآموزش و پرورش ،از فرايند پذيرش دانشجو و انتخاب رشته داوطلبان آزمون دانشگاه فرهنگيان در سال جاري ، نسبت به سال هاي گذشته با دقت وحساسيت بيشتر لحاظ شود . براين اساس سهميه ها بايد به صورت منطقه اي(شهرستانی) وبا تعيين دامنه ي پذيرش براي هر منطقه دردفترچه آزمون سراسري منظور شود .
برمبناي اين سياست ، كه متفاوت از تعاريف بومي پذيري از نگاه سازمان سنجش آموزش كشور خواهد بود ،براي  هرظرفيت و منطقه(شهرستان) استان ، ميزان تقاضاي بالقوه داوطلبان در وهله ي اول همان منطقه به عنوان بوم تعريف مي شود وچنانچه حسب تشخيص استان ،تعدادوميزان تقاضاي داوطلبان منطقه كفايت تكميل ظرفيت ها در شرايط كاملا رقابتي راننمايد ، مناطق هم جوار هم به عنوان بوم براي پذيرش ها در منطقه ي مورد نظر افزوده مي شود .

مدیر اسبق بازدید : 319 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (2)

سخنگوی دولت گفت: حقوق و مزایای شاغلین و بازنشستگان دولت بر اساس مصوبه هیات دولت در سال آینده بیست درصد افزایش خواهد کرد.
نوبخت تصریح کرد: قبلا پیش‌بینی کرده بودیم که این افزایش در حدود هجده درصد باشد، ولی با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد این رقم به بیست درصد افزایش پیدا کرد.


پی نوشت: با توجه به این افزایش 20 درصدی، حقوق دانشجو معلمان در سال 93 حدود 77 هزار تومان اضافه خواهد شد.(یعنی حکم جدید میشه 460 هزار تومن)

مدیر اسبق بازدید : 766 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (24)

محمد باقر نوبخت در نشست خبری در تشریح ابعاد لایحه بودجه سال 93 کل کشور از افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 93 خبر داد و گفت:  با توجه به وضعیت تورمی در کشور، حقوق کارمندان باید افزایش یابد.
وی در این نشست خبر داد، کارمندان دولت امسال ۵۰۳ هزار تومان عیدی می گیرند.

پی نوشت: با توجه به این افزایش 18 درصدی
، حقوق دانشجو معلمان در سال 93 حدود 70 هزار تومان اضافه خواهد شد.(یعنی حکم جدید میشه 450 هزار تومن)

مدیر اسبق بازدید : 7230 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (61)

اسداله اسدی گرمارودی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: اسامی16رشته مورد نیاز با رویکرد بومی گزینی و با ذکر جنسیت و تفکیک استان ها در دفترچه شماره دو سازمان سنجش آموزش کشور درج خواهد شد.
وی درباره علت تاخیر در اعلام نیاز این دانشگاه به سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی تازه تاسیس است و برای تعیین ظرفیت پذیرش و ردیف های استخدامی به هماهنگی های لازم با معاونت های وزارت آموزش و پرورش نیاز دارد.
وی افزود: پذیرش این دانشگاه در بهمن هر سال خواهد بود و فرصت لازم برای جذب و پذیرش دانشجو وجود دارد.
اسدی گرمارودی تاکید کرد: در دفترچه شماره دو سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهــــــنگیان اطلاع رسانی می کنیم.
رییس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش گفت: ضوابطی از شورای عالی آموزش و پرورش برای جذب دانشجو به ما ابلاغ شده است که نسبت به سال قبل تغییراتی دارد.
اسدی گرمارودی یاداور شد: دانشگاه فرهنگیان دو سال است که دانشجو می پذیرد و داوطلبانی در این دانشگاه پذیرفته می شوند که حداکثر22سال سن و معدل کتبی دیپلم حداقل 15را داشته باشند.

مدیر اسبق بازدید : 239 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

گردهمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان 19 آذرماه به مناسبت روز دانشجو از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر با هدف بررسی اهمیت حلقه های صالحین در دانشگاه ها و بخصوص مهم بودن این امر در دانشگاه های فرهنگیان کشور و نیز بررسی و تحلیل مسائل روز کشور برگزار می شود.
لازم به ذکر است، در این مراسم حجت السلام حبیب پور، مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا خوزستان و نیل آبکن، مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت ولی عصر (عج ) استان و نیز سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج ) استان خوزستان حضور خواهند داشت.

مدیر اسبق بازدید : 398 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (18)

ثبت نام از تاريخ 5/8/92 آغاز و تا تاريخ 15/8/92 ادامه خواهد داشت و قرعه كشي در تاريخ 19/8/92و 20/8/92 ،توسط نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در استان محل تحصیل و به صورت سیستمی انجام خواهد شد.
با توجه به قوانین عربستان ؛ کماکان امكان اعزام دانشجويان دختر مجرد به عمره وجود ندارد .
                          برای ورود به سامانه ثبت نام کلیک کنید

mohammad بازدید : 269 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (5)

حجاب چیست ؟
حجاب یا پوشش یکی از احکام اسلامی است که برای پوشش زنان و مردان وضع شده‌است و اصطلاحاً عبارت است از پوشاندن ضروری مو و سایر اعضای بدن به جز صورت و دو دست  توسط زنان مسلمان ، در برابر مردانی است که طبق شریعت اسلامی نامحرم شمرده می‌شوند. درباره پوشش مردان نیز، حداقل مقدار پوشش واجب حفظ عورتین است.

حجاب در قرآن
به مردان مؤمن بگو دیدگان خویش را از نگاه به زنان نامحرم باز گیرند و پاکدامنی ورزند که این برایشان پاکیزه‌تر است زیرا خدا از کارهایی که می‌کنید آگاه است (۳۰) و به زنان با ایمان بگو چشم از نگاه به مردان نامحرم فرو بندند و پاکدامنی کنند و زینت خویش را جز آنچه که طبعاً از آن آشکار است آشکار نسازند و باید که روپوش‌هایشان را به گریبان‌ها کنند و زینت خویش را نمایان نکنند مگر برای شوهرانشان،......

                  حجاب                          حجاب

smilinggabriel بازدید : 242 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (10)

کار عجیب شهید رجایی در سازمان ملل
شهید رجایی اولین رئیس جمهور ایرانی بود که 26 مهر سال 1359 در راس یک هیات ایرانی عازم نیویورک شد. حضور او در سازمان ملل مقارن با تجاوز عراق به خاک کشورمان بود. وی از این فرصت استفاده کرد تا ظلمی را که سال ها از جانب رژیم پهلوی به ملت ایران روا شده بود به گوش جهانیان برساند.

رجایی دربرابر دیدگان مجامع بین المللی و هزاران دوربین و تصویربردار کفش خود را از پا در آورد و پای شکنجه شده خود را روی میز گذاشت تا آثار شکنجه رژیم پهلوی را در معرض عموم قرار دهد. او جمله خود را با آیه  «لا یحب‌الله الجهر بالسوء من‌القول الا من ظلم»، خداوند دوست ندارد کسی سخن درشت را فریاد بکشد مگر وقتی که مورد ستم قرار گرفته باشد، آغاز کرد و این گونه ادامه داد: ما در شرایطی به اینجا آمده‌ایم که کشورمان در میان آتش جنگ برافروخته از سوی دولت بعث و نامردمی عراق می‌سوزد؛ من دیروز مستقیما از جبهه جنگ عازم اینجا شدم و کشته‌ها و مجروحینی را که دیدن آنان دل هر انسانی، هر چند کم احساس را به درد می‌آورد، به چشم خود نظاره کردم.

پی نوشت خودم :

رجایی درد ملت رو با خودش به سازمان ملل برد ، ظریف چه چیزی رو با خودش برده بود؟

مدیر اسبق بازدید : 736 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (13)

حقوق بعضی از بچه ها ي ورودي سال 91 متعهد خدمت دانشگاه فرهنگيان 374بعضي 307 بعضی 345 بعضی 164 هزار تومان بوده همگی هم خوابگاه بودن و غذا خوردن
میشه یکم توضیح بدین / حقوق چقده؟  /  بیمه چقده؟  /   45 درصد کی کسر میشه؟؟
و هر چیزی که  در مورد حقوق است ...............
پاسخ:
دانشگاه فرهنگيان معتقداست كه بايد 45 درصد حقوق به دانشگاه داده بشه (10درصدبابت خوابگاه + 35 درصد حقوق بابت غذا  يعني جمعا 45 درصد حقوق ؟؟؟؟؟؟؟ ) به عبارت ديگر يك دانشجوي دانشگاه روزانه دولتي بابت هفته اي 3 روز استفاده از غذاي خوابگاه بايد ماهانه حدود 267500 هزارتومان پول بده ؟؟؟؟؟؟
معلوم نيست مبناي اين محاسبه اونها كدوم رستوران هاي لوكس خارج از كشور است ؟؟؟
دانشگاه دراين خصوص به مصوبات هيات امناي دانشگاه فرهنگيان استناد مي كند .
اين موضوع خيلي غير منطقي است و هيات امناي دانشگاه نمي تواند برخلاف مصوبه مجلس چيزي را تصويب نمايد .
قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي مقرر نموده كه بايد هزينه شبانه روزي وخوابگاه كسر بشه ......... و چيزي به عنوان كسر درصد حقوق ؟؟؟ نداريم يعني به دانشگاه ارتباطي ندارد كه من چقدر حقوق ميگيريم .....هزارتومان حقوق ميگيرم يا يك ميليون تومان ؟؟؟ اونها موظف اند هزينه هاي مقرر را طبق قانون دريافت كنند / مبناي اين هزينه هم بايد برمبناي تعرفه هاي قانوني باشه كه صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم هرترم مصوب نموده وبه دانشگاهها ابلاغ ميكنه .....متاسفانه دانشگاه به استناد مبالغ من درآوردي گفته  اين را به حساب دانشگاه واريز كنيد . هراستان يا منطقه آموزش وپرورش كه بدون دستور معاون پشتيباني وزارتخانه اقدام به برداشت حقوق از حساب دانشجويان يا كسر آن اقدام كند تخلف كرده وقابل تعقيب درمراجع قضايي واداري وسازمان هاي نظارتي است . حسابداري وامورمالي آموزش وپرورش تحت نظردانشگاه نيست كه هرچي اونها گفتند ازحقوق كسر كنه ؟؟؟؟؟ هركي طبق اون عمل بكنه غيرقانوني عمل كرده است . متاسفانه درهمين راستا بعضي استان ها اين مبلغ را كسر كرده اند وبعضي هم كسر نكرده اند اين اختلاف باعث تفاوت ها شده ...

درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,963
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 19,771
  • بازدید کلی : 341,318