loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 600 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (46)

*تذکر: قبل از انتخاب رشته این اصلاحیه را مطالعه بفرمایید*


با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان کنکور 93
هر سوالی در مورد انتخاب رشته/دانشگاه فرهنگیان/نحوه گزینش/مصاحبه و... دارید میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.
3 نکته: اولین اینکه این پرسش و پاسخ مربوط به دوستان کنکوری 92 بود و در وب قبلیمون هست 2- اگر سوالات بیشتری خواستین حتما به آرشیو مرداد وب قبلی سر بزنید 3- اگر سوالی داشتین که در بین پرسش ها نبود میتونید اینجا بپرسین(بازم تاکید میکنم اگر نبود!)

لینک پرسش و پاسخ: اینجا را کلیک کنید


دوستانی که علاقمند به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان هستن میتونن طبق انتخاب رشته پیشنهادی خودم که در وب قبلی هست عمل کنن(ناگفته نماند حتما نظرات مربوط به این لینک را هم مطالعه بفرمایید)
نکته بسیار مهم: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضی و فیزیک علاوه بر رشته های دانشگاه فرهنگیان میتونن رشته های دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را هم انتخاب کنن منوط به اینکه بومی باشند
لینک انتخاب رشته پیشنهادی: اینجا را کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 296 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (1)

1- آن دسته از پذيرفته شدگاني كه علاوه بر كدرشته قبولي اعلام شده يكي از كدهاي 11 و 17 نيز در اعلام نتايج براي آنها مشخص گرديده توجه داشته ‌باشند كه به دليل داشتن نمره علمي لازم در اولويت قبل از رشته‌ قبولي، در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت يكي ازكدرشته هاي دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران  قرار گرفته‌اند.
لذا كليه داوطلبان فوق لازم است براساس برنامه زماني كه در اطلاعيه‌ روز يكشنبه مورخ 23/6/93 از طريق سايت سازمان سنجش منتشر خواهد شد براي مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعيه مراجعه نمايند.

2- این نتایج شامل رشته های نیمه متمرکز دبیری تربیت بدنی و ارتباط تصویری نمی باشد.(نتایج رشته های نیمه متمرکز در تاریخ 15/7/93 اعلام خواهد شد)
                     جدول زمانبندي و مدارک ثبتنام ورودي هاي 93

مدیر اسبق بازدید : 186 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

از کلیه داوطلبانی که اسامی آنها در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1393 ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور ‌برای پردیس های دانشگاه فرهنگیان اعلام شده است ، دعوت‌ می‌نماید، به منظور ثبت‌نام درپردیس محل قبولی با همراه داشتن مدارک لازم از مورخ 22/6/1393 لغایت 28/6/1393 طبق جدول ضمیمه براساس حروف الفبا به صورت حضوری مراجعه نمایند:
فایل ضمیمه: جدول زمانبندي و مدارک مورد نیاز ثبت نام

مدیر اسبق بازدید : 357 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (11)

فهرست اسامي معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي از بين داوطلباني كه كد رشته محل هاي دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفيت لازم را كسب كرده اند، تا ساعت 21:00 روز سه‌شنبه مورخ 28/5/93 در سايت سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org درج خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلباني را كه در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي يادشده قرار گرفته‌اند، ضرورت دارد با مطالعه اطلاعيه‌اي كه به همراه اعلام اسامي معرفي شدگان منتشر گرديده، طبق اقدامات خواسته شده مندرج در آن اقدام نمايند.

مدیر اسبق بازدید : 254 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (3)

دفترچه هاي مذکور از روز سه شنبه 14/5/93 الي روز دوشنبه 20/5/93 از طريق باجه هاي پستي سراسر کشور قابل ابتياع مي باشد.
لازم به ذکر مي باشد در صورت وجود هر گونه اصلاح يا تغيير ظرفيت، موارد در روز چهارشنبه 15/5/93 از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

                               برای دریافت دفترچه اینجا را کلیک کنید

مدیر اسبق بازدید : 239 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (1)

هر یک از داوطلبان آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه خود اقدام کنند.
مهلت انتخاب رشته اینترنتی به داوطلبان واجد شرایط از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا 20 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
ترتیبی اتخاذ شده است که حداقل دو تا سه روز قبل از آغاز فرآیند انتخاب رشته دفترچه شماره 2 یا همان دفترچه انتخاب رشته بر روی سایت سنجش قرار گیرد.
آن دسته از داوطلبان که مایل به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد هستند باید پس از اعلام کارنامه برای انتخاب این دسته از کدرشته ها با "کد دسترسی" مندرج در کارنامه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد مراجعه کرده و با مشاهده ضوابط مربوطه نسبت به انتخاب این کدرشته‌ها اقدام کند.

درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,938
  • بازدید ماه : 696
  • بازدید سال : 19,746
  • بازدید کلی : 341,293