loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 360 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (11)

فهرست اسامي معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي از بين داوطلباني كه كد رشته محل هاي دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفيت لازم را كسب كرده اند، تا ساعت 21:00 روز سه‌شنبه مورخ 28/5/93 در سايت سازمان سنجش به نشاني www.Sanjesh.org درج خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلباني را كه در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت هر يك از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي يادشده قرار گرفته‌اند، ضرورت دارد با مطالعه اطلاعيه‌اي كه به همراه اعلام اسامي معرفي شدگان منتشر گرديده، طبق اقدامات خواسته شده مندرج در آن اقدام نمايند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lj در تاریخ 1393/06/17 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

تو رشته ای که دعوت شدم فقط من ابراز تمایل کردم.یعنی کسی برای رقابت وجود نداره.حالا چی میشه.مصاحبه گزینش رفتم و تحقیق اومدن.مشکل خاصیم ندارم.بازم امکان رد شدن هس؟؟؟؟

این نظر توسط lj در تاریخ 1393/06/17 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

این 12600 نفر که نمره ی مصاحبشون به حد نصاب رسیده یعنی 100% قبولن؟؟؟یا باز
از بین اینا یه تعداد معرفی میشن؟؟؟؟؟
پاسخ : نمره مصاحبه با نمره علمی کنکور جمع میشه و هر کی مجموع نمراتش بالاتر بوده اون قبول نهایی میشه

این نظر توسط lj در تاریخ 1393/06/17 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

مگه جوابا اومده که کیا قبولی نهایی شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو سایت سنجش خبری نیسشکلکشکلک
پاسخ : خیر

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/06/11 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

ازهمه ی دوستان عزیزی که قصد ورود به این دانشگاه رو دارن خواهش میکنم بیشتر فکر کنن.این دانشگاه(دبستان) داخلش مارو کشته بیرونش مردمو!!تورو خدا بااین رتبه های خوب خودتونو اینجا تلف نکنید.من الان دارم کارای انصرافمو انجام میدم پول اقامت در هتل 5ستاره به مدت 5سالو دارن ازم میگیرن!!به درک میدم پولو ولی اعصابمو راحت میکنم.حیف از2سال عمر باارزشم.تورو خدافکر کنین به عنوان برادرتون میگم تورو خدا فکر کنید تورو خدا تورو خدا

این نظر توسط محمد علیزاده آرباطان در تاریخ 1393/06/08 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام همکار عزیز
از مطالب زیبایتان ممنونیم
دوست داریم شما را به عنوان یک دانشجو معلم به تمام دوستان را معرفی کنیم
لطفا به ما اجازه بدبد شما را لینک کنیم [گل]
آدرس ما = alizadearbatan.ir
این هدیه ناقابل رو هم از ما قبول کنید
هدیه =http://bit.ly/1tik0yk

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1393/06/03 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام
کسی میدونه سامانه کی درست میشه؟
آدرس جدیدی ازش نیست؟

این نظر توسط م در تاریخ 1393/06/02 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

من برای مصاحبه دعوت شدم و تقریبا از بیست به خودم ۱۸ میدم
حالا با توجه به اینکه تو رشته ای که دعوت شدم فقط من اظهار تمایل کردم شانسم برای قبولی نهایی چقدره؟

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/29 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

سلام چرامن بارتبه3560منطقه2 حتی ب مصاحبه دعوت نشدم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/05/28 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن؟ یعنی شهر ما ک ی نفر میخوا چند نفر دعوت میکنن؟
پاسخ : 2 برابر

این نظر توسط banoo irani در تاریخ 1393/05/27 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

اززمانبندی انتخاب واحد اگه باخبر شدی وبم خبر بده.سپاس
پاسخ : ان شالله


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,024
  • بازدید ماه : 2,991
  • بازدید سال : 22,041
  • بازدید کلی : 343,588