loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 622 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (23)

وسایل شخصی بهداشتی لیف – صابون- شانه – شامپو- حوله و البسه مناسب و ساده و آستین بلند- تاید – مایع دستشویی – تشت لباس شویی – پتو – بالش (متکا) – ملحفه 2 عدد – قاشق – چنگال – بشقاب – کاسه – دمپایی(از واجباته!!!) – چادر نماز- جا نماز – فلاکس چای – کفش مناسب و ساده و... همگی ساده و بدور از تجملات()- عکس 4*3 سال جاری شش قطعه- کپی شناسنامه و کپی کارت ملی. ضمناً از آوردن وسایل برقی ، صوتی تصویری و ..... به خوابگاه جداً خودداری فرمائید.
                                          نکات انضباتی خوابگاه


قابل توجه دانشجویان پردیس فاطمه زهرا(س) ورودی 92 ساکن اهواز:
لطفا جهت تکمیل فرم تردد در تاریخ 92/11/26 به پردیس مراجعه نمایید ومدارک ذیل را حتما همراه داشته باشید:
درخواست کتبی داوطلب
اصل شناسنامه پدر ( درصورت فوت پدر اصل شناسنامه قیم یا مدارک دال بر حضانت ) وکپی آن
سند مالکیت منزل یا قولنامه باداشتن کد رهگیری وکپی آن
درصورت ازدواج :
الف : سند ازدواج وکپی آن
ب : اصل وکپی شناسنامه زوجین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/29 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

قابل توجه اقاي محمد:
من ب معاونت اموزشي دانشگاه دزفول زنگ زدم ك اوناهم منو ب يه اقاي ديگه وصل كردن..گفتن شنبه هفته بعدبيايد الان نميشه دانشجوهاي تربيت بدنيو قبول كنيم..بعدشم اگه اين سايت جاي افراد بافرهنگه/ دليلي نميبينم شما اينجا باشيد..علي كلا من شنبه ميام ك دانشگاه//مشكلو حضوري باشما حل ميكنم..نظرمنو هم بزاريد اقاي مدير
پاسخ : محمد:ما در خدمت شما هستیم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/29 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا خیلی دوست دارم مدیرو از نزدیک ببینم..من ک فوقش شنبه میام دیگه..باش ی کارخصوصی دارم خخخخ

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/27 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

امابعدش گفتی ک شنبه صب برم..من عصبی بودم وقتی نظرمو نوشتم..ببخشید..ممنون از سایتتون
پاسخ : محمد: اشکال نداره
مدیر این سایت بخشنده است.خخخ
حالا اومدی دانشگاه مدیر میکشت
موفق باشید

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/27 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

امابعدش گفتی ک شنبه صب برم..من عصبی بودم وقتی نظرمو نوشتم..ببخشید..ممنون از سایتتون
پاسخ : از جمعه خوابگاه باز بود...شاید اسمتونو نداشتن که نزاشتن برین خوابگاه!!!!
خواهش میکنم...

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/27 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

چیه میترسی نظرمنو بزاری اقای مدیر
پاسخ : نه داداش ترس برا چی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/27 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

چیه میترسی نظرمنو بزاری اقای مدیر

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/27 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

اقا خواهشا الکی اطلاع رسانی نکنید..شماگفتید ک شنبه برم خوابگاه..منم رفتم اما گفتن هفته بعد بیاید..مردمو سرکار نزارید..بااین سایت مزخرفتون
پاسخ : ما که گفتیم نمیدونیم!!!!
این سوالت بود :
اقامیشه بگید ما دانشجویان ورودی92 پردیس دزفول کی ب ما خوابگاه میدن؟؟/؟
جان مااااااادرت یه جواب درست حسابی ب ما بده

اینم جوابی که داده بودیم به سوالت:
پاسخ : من از کجا بدونم!!!!
زنگ بزن به دانشگاه بهت میگن کی بیای برا خوابگاه!
احتمالا جمعه بعد ظهر احتمال ا

گفته بودیم زنگ بزن به دانشگاه مطمئن شو بعد برو!!!!
در ضمن شاید شما تربیت بدنی باشی!!! که احتمال داره اسامیتون هنوز نرفته پردیس دزفول
اگه علوم تربیتی باشی که خوابگاه باز بود روز جمعه!

در آخر هم بگم شما لطف دارین به این وب...!!!
پاسخ : محمد:بنده الان در حال حاضر دانشگاه دزفول هستم و همچین خبری کاملا اشتباهه.همه دانشجوها خوابگاه هستن و همه چیز هم آماده است.
شما به صورت خصوصی مشخصات کسی رو که چنین حرفی به شما زده بگید ما پیگیری میکنیم.
درضمن این سایت جاییه که افراد با ادب و بافرهنگ هستن.پس شان خودتون رو حفظ کنید.

این نظر توسط رضوان در تاریخ 1392/11/26 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

ممنون از راهنماییهاتون
یه سوال دیگه:
تینکه تو موارد انضباطی ذکر شده تا یک یا دو ساعت بعد تاریکی هوا اجازه بیرون موندن از خوابگاه هست یعنی اینکه میتونیم بیرون از محوطه پردیس باشیم یا صرفا خود پردیس منظور بوده؟
آخه من شنیده بودم اجازه بیرون رفتن از خوابگاه رو نداریم جز بعد از زدن خروجی!!

این نظر توسط رضوان در تاریخ 1392/11/26 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

ممنون از راهنماییهاتون
یه سوال دیگه:
تینکه تو موارد انضباطی ذکر شده تا یک یا دو ساعت بعد تاریکی هوا اجازه بیرون موندن از خوابگاه هست یعنی اینکه میتونیم بیرون از محوطه پردیس باشیم یا صرفا خود پردیس منظور بوده؟
آخه من شنیده بودم اجازه بیرون رفتن از خوابگاه رو نداریم جز بعد از زدن خروجی!!

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1392/11/26 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

ما که دو ترم خوابگاهی بودیم نه به گوشی مدل بالا گیر میدن نه لباس آستین کوتاهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 942
  • بازدید ماه : 2,909
  • بازدید سال : 21,959
  • بازدید کلی : 343,506