loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 431 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (10)

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با این که در حکمشان عنوان رسمی (آزمایشی) درج شده و به همین دلیل مشمول مصوبه هیئت دولت برای دریافت عیدی هستند، اما عیدی دریافت نمی کنند.
طبق بند 10 بخشنامه زیر، نیروهای تعهد دبیری (دانشجویان تربیت معلم) که با نوع استخدام آزمایشی حقوق دریافت می کنند، مشمول دریافت عیدی نمی شوند.

عیدی به دانشجو معلمان
              برای مشاهده بخشنامه در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

برچسب ها عیدی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1392/12/09 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

عيدي رو بدين ديگه حالمون گرفته شد از الان دارن اينجوري دبه در ميارن خدا به اخرش رحم كنه

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1392/12/08 و 8:36 دقیقه ارسال شده است

سلام تو دانشگاه ما خیلی گیر میدن بعد چون سال های قبل می گفتن ریز ترین کارها در پرونده ثبت میشه من می خواستم بدونم که آیا کارهای ما در پرونده ثبت میشه
2-من چند تا کار کردم که فکر کنم حتما ثبت کردن اهنگ گوش کردن یک روز نماز جماعت نرفتن همش می رفتم ولی یک جلسه نرفتم شوخی با دانشجو و ........
درسته یا نه
دانشگاه ما می گفتن تو حراست پرونده داریم ایا پیش سرپرستان خوابگاه یا همون توی اتاق خودشون پیششون رپونده داریم یا هر چی بشه گزارش می کنن به حراست
کارهای من الان تو پرونده حراسته یا پیش سرپرست
منم درباره دانشگاه شما دوستم اونجا بود سرپرست براش نوشته بود که زیاد میره فوتبال تا نیمه شب بیداره از این حرفا تو استخدامی بهش گیر دادن
ممنون میشم جواب کامل بدهید

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1392/12/08 و 8:26 دقیقه ارسال شده است

سلام تو دانشگاه ما خیلی گیر میدن بعد چون سال های قبل می گفتن ریز ترین کارها در پرونده ثبت میشه من می خواستم بدونم که آیا کارهای ما در پرونده ثبت میشه
2-من چند تا کار کردم که فکر کنم حتما ثبت کردن اهنگ گوش کردن یک روز نماز جماعت نرفتن همش می رفتم ولی یک جلسه نرفتم شوخی با دانشجو و ........
درسته یا نه
دانشگاه ما می گفتن تو حراست پرونده داریم ایا پیش سرپرستان خوابگاه یا همون توی اتاق خودشون پیششون رپونده داریم یا هر چی بشه گزارش می کنن به حراست
کارهای من الان تو پرونده حراسته یا پیش سرپرست
منم درباره دانشگاه شما دوستم اونجا بود سرپرست براش نوشته بود که زیاد میره فوتبال تا نیمه شب بیداره از این حرفا تو استخدامی بهش گیر دادن
ممنون میشم جواب کامل بدهید
پاسخ : نه بابا اینجوریام نیست دیگه...خیالت راحت

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1392/12/07 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

ما عیدی میخوایم
خیر نبینه ایشاله

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/12/07 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خود را در سایت ما به بازدید کنندگان معرفی کنید.

این نظر توسط علی دایی در تاریخ 1392/12/06 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

هرجاحقمونوخواستیم بابخش نامه دزدی کردین.

این نظر توسط علی دایی در تاریخ 1392/12/06 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

ازگلوتون پایین نره دزدهای روزروشن

این نظر توسط علی دایی در تاریخ 1392/12/06 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

ازگلوتون پایین نره دزدهای روزروشن

این نظر توسط رشید در تاریخ 1392/12/06 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

لطفا خوب و واضح جواب بدید که من داخل دانشگاه فرهنگیان شدم دیدم نوشته بودند عیدی برای ورودان۹۱تعلق میگیره ولی شما چرا اینجوری میگی من نمیدونم؟
این بخشنامه ای که گذاشتی مال خراسان رضوی هست وما که تو اهواز هستیم فرق میکنه چون منطقه محروم هستیم به نظرت چیه حالا؟
پاسخ : بخشنامه فرقی نداره مال کجا باشه مهم محتواشه!!!
عیدی به دانشجو معلما نمیدن!

این نظر توسط رشید در تاریخ 1392/12/05 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

رشتم علوم تربیتی هست به من هم عیدی تعلق نمیگیره؟
پاسخ : نه بابا...!!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 2,798
  • بازدید سال : 21,848
  • بازدید کلی : 343,395