loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 683 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (16)

1-براساس مقررات انتخاب رشته های نیمه متمرکز (تربیت بدنی وارتباط تصویری) ِ  افرادی که دراین رشته هاپذیرفته می شوند باید برای مصاحبه حضوریابند و در صورت قبولی (الزاما) باید درهمین رشته ثبت نام کنند یعنی قبولی های قبلی لغو می شود ولی درصورت عدم تمایل به رشته تربیت بدنی یا ارتباط تصویری میتوانند از مصاحبه انصراف بدهند که عدم حضور در مصاحبه نیز بمنزله انصراف از اون رشته است.
2- این موضوع ربطی به تغییر رشته ندارد بلکه ضوابط رشته های نیمه متمرکز می باشد.
3- ازافرادي مصاحبه انجام مي شود كه  جزء ليست  معرفي شدگان سنجش باشند.
4- مصاحبه فقط درناحیه بومی انجام می شود (ناحیه بومی دردفترچه کنکور تعریف شده ) و ربطی به محل اقامت ندارد.

 


زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز
فهرست اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت نيمه متمركز روز چهارشنبه 17 مهر ماه براي شركت در مصاحبه و  معاينه و آزمون عملي منتشر می شود. نتایج نهايي رشته های نيمه متمركز اواخر دي يا اوايل بهمن اعلام خواهد شد.
در ضمن کسانی که در یک رشته بالای این نوع رشته ها (نیمه متمرکز)پذیرفته شده بودند اسامی آنها جزو معرفی شدگان نیمه متمرکز(دبیری تربیت بدنی و دبیری هنر) اعلام نخواهد شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانشجو معلم در تاریخ 1392/07/17 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

سلام یه نفر ازمن این سوال رو پرسیده میشه بهش جواب بدین

من دانشج.ی ورودی 90دانشگاه سراسری هستم، 2سال دیگه ارشد میدم میتونی برام بپرسی که من هم میتونم بعد از قبولی در ارشد تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل بشم یا نه؟
پاسخ : دوست گرامی این سوال بارها توضیح داده شده!!! فعلا ارشد فرهنگیان در حد حرفه و هنوز راه اندازی نشده بنابراین هنوز معلوم نیست که شرایطش چه جوریه!!!
هر وقت ارشد اجرایی شد حتما اینجا اطلاع رسانی کاملی خواهیم کرد....

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/07/16 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

سلام.اگه شهری واسه تربیت بدنی مثلا 15 نفر بخواد چن نفر واسه مصاحبه دعوت میشن؟
2.کلاس های تربیت بدنی بهمن شروع میشه؟
3.اول مصاحبه عملیه یا عمومی؟

این نظر توسط sajedeh در تاریخ 1392/07/16 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

راستی شیدا خانوم اسم من ساجده هست نه سجاده ....شکلک.... اگه رشته ات تجربی باشه که کلی بهت درس یادم من گزینه 2 که بودم ترازام بالا 9600 بودن فقط ژنتیک مپرس ازم

این نظر توسط sajedeh در تاریخ 1392/07/16 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

سلام شیدا خانوم باشه چشم .... فقط چون اینجا بیشترازکارکتری که هست نمیتونم بنویسم وتوضیح بدم تو انجمن برات کامل توضیح میدم ...حتی نومنه ی خوندنمواگه شد برات میذارم . هرسوالی داشتی من درخدمتم.

این نظر توسط شیدا در تاریخ 1392/07/15 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

سلام سجاده گفته بودی دینیتو نود زدی خاستم بدونم روش خوندنت وتست زدنت چی بوده اخه من پارسال با این که دینی و خیلی خوندم ولی 65درصد بیشتر نزدنم ممنونمیشم اگه کمکم کنی

این نظر توسط sajedeh در تاریخ 1392/07/14 و 8:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
راستی بچه ها برای انتخاب واحدو اینا خودشون خبرمون میکنن؟؟؟/؟؟ من فرم مربوط به خوابگاهو پر نکردم البته همه اونایی که دوشنبه اومده بودن پرنکردن.قرارنیست کار خاصی انجام بدیم ؟؟؟؟؟؟
ممنون از جوابگوییتون ...
من خیلی عجله دارم برای تدریس تازه نه دانشپژوه بودن....دیشب سرداداشم جنگ بود من میگفتم این شاگردمه خودم براش توضیح میدم اون یکی داداشم میگفت من توضیح میدم
راستی من دینیمو90 زدم عربیم هم عالیه فقط یه سوالوجواب ندادم هرکسی بخواد میتونم بهش یادبدم یاسوالی داشت
راستی موضوع انجمن چی باشه ؟؟؟؟متفرغ؟؟؟؟؟
پاسخ : ترم اول خودشون انتخاب میکنن برات
موقعی که رفتید دانشگاه از این فرما بهتون میدن
هرچه میخواهد دل تنگت بگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط الهام/آموزش ابتدایی در تاریخ 1392/07/13 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

مدیییییییر چرا خ خوزستانو درست نکردی؟؟؟؟








شکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم دانشگاه شروع شده فعلا سرمون شلوغه!!!
پاسخ : بانو:من طفلکی با این فامیلیم...هرچی کنفرانس بوده افتاده به من اول کاریشکلک

این نظر توسط ساراج در تاریخ 1392/07/12 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

سلام میتونی بگیi*m a teaching student/i*m a teachership student/i*m studying to be a teacher/i*m a teach student

این نظر توسط هدی در تاریخ 1392/07/11 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود فراوان به همکارای عزیز
یه سوال؟؟؟
اگه بخوای به انگلیسی بگی دانشجوی معلمی هستی چی باید بگی؟؟؟
پاسخ : بانو:teacher to-be

این نظر توسط هدی در تاریخ 1392/07/11 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود فراوان به همکارای عزیز
یه سوال؟؟؟
اگه بخوای به انگلیسی بگی دانشجوی معلمی هستی چی باید بگی؟؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 2,912
  • بازدید سال : 21,962
  • بازدید کلی : 343,509