loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 374 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (14)

اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت رشته هاي نيمه متمركز و همچنين معرفي‌شدگان دانشگاههاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيدرجائي تهران در مرحله تكميل ظرفيت آزمون سراسري سال 1392 براي انجام مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش به همراه اطلاعيه زمان و محل مراجعه براي انجام مراحل مذكور در روز يكشنبه مورخ 10/9/92 اعلام خواهد شد. كليه معرفي شدگان لازم است بر اساس برنامه زماني كه اعلام خواهد شد براي انجام مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش به دانشگاه يا مؤسسه ذيربط مراجعه نمايند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پريا در تاریخ 1392/09/28 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

بابا اون 500 كيلومترو چاخان كردم..ميخواستم شدت فاجعه رو نشون بدم...
200بيشتر نيس.....شکلک

این نظر توسط پريا در تاریخ 1392/09/23 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

صدف جان نميشه تو اسفند ثبت نام كرد.اسفند فقط براي كسايي كه سوابق تحصيليشون مشكل داره.....و براي ماهم ويرايش اطلاعات....منم شرايطم دقيقا مثه تويه

این نظر توسط پريا در تاریخ 1392/09/23 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

آقا خب بايد زنگ ميزدن بهمون....من اين همه راهو پاشم برم مركزاستان آخر خبري نباشه چي؟؟؟؟500كيلومتر راهه.....
بچه ها هيچكس هنوز بهش زنگ نزدن واسه تربيت بدني....
آخه اينطوري كه خيلي بده.يه اطلاعيم ندادن...من ميترسم....بچه هاي شهرستانمون هيچكدوم هنوز بهشون زنگ نزدن...خدايا...........اينا چرا اينقد مارو عذاب ميدن....نكنه چون فرم نفرستاديم هيچكدوممون زنگ نزدن....شکلکشکلکچن جانوشتم ببينم كسي زنگ نزدن بهش
پاسخ : 500 کیلومتر؟؟؟ مگه کجاین؟!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط صدف در تاریخ 1392/09/21 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام.من الان هيجي نميخونم و فقط منتظر تربيت بدني ام.ولي ميترسم كه قبول نشم ميخوام دوباره كنكور بدم.ميشه تا بهمن صبر كنم جوابا بيان بعد اگر نشد توي اسفند ماه ثبت نام كنم يا فقط بايد توي آذر ثبت نام كرد؟شکلک
پاسخ : حالا الان ثبت نام کن..اگه تربیت بدنی قبول شدی پول ثبت نام بزار بره...

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/09/17 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

پارسال بچه های تجربی منطقه 3 با چه رتبه هایی دبیری تربیت بدنی قبول شدند(دخترا).شکلک
پاسخ : از دخترای تربیت بدنی متاسفانه کسی نیست اینجا...
هر کی اطلاع داره لطفا بگه

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/09/14 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من برای سنجش ازطریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی پیام ارسال کردم وایشون درجواب پیام این پاسخ رو به من دادند (با سلام کسانی که قبلا در رشته های نیمه متمرکز ازمون سراسری معرفی شده اند ،این اعلام اسامی رشته های نیمه متمرکز تکمیل ظرفیت مربوط به انها نمیشود با تشکر)

این نظر توسط بدشانس در تاریخ 1392/09/13 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

حالا منظورتو فهمیدم . ازت ممنونم واسه پیگیری مجددی که انجام دادی
پاسخ : خواهش میکنم...

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/09/12 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

سلام بدشانس جان من رفتم سایت سنجش قسمت نتايج رشته‌هاي تحصيلي تكميل ظرفيت ( نیمه متمركز) آزمون سراسری سال 1392
اونجا اطلاعاتم رو وارد کردم برام کد رشته قبولی تربیت بدنی مردود زده بود اما امروز که رفتم زده بود کد رشته معرفی شده نیمه متمرکز مردود آخه من برای تکمیل ظرفیت هم ثبت نام کرده بودم فکرکنم سازمان سنجش اشتباه کرده بود خودش فهمیده درستش کرده
پاسخ : ببخشید متوجه نشدم! میشه دقیقتر بگین لطفا

این نظر توسط ؟؟؟ در تاریخ 1392/09/12 و 20:19 دقیقه ارسال شده است

مگه اسامی رو اعلام می کنن ؟ حدودا کی می زنن توسایت ؟
پاسخ : یا سازمان سنجش تا قبل از 25 آذر اطلاعیه میزنه یا پردیس مجری مصاحبه با شما تماس میگیره

این نظر توسط بد شانس در تاریخ 1392/09/12 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

سمیرا خانوم شما اسمتون رو کدوم قسمت وارد کردید اخه اسم من تو اون اسامی فرهنگیان نیست تو نیمه متمرکز ها هم می نویسه داوطلب با این مشخصات یافت نشد . یعنی چی ؟


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,016
  • بازدید ماه : 2,983
  • بازدید سال : 22,033
  • بازدید کلی : 343,580