loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 720 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (31)

زمان انتشار كارنامه نهايي داوطلبان آزمون سراسري سال 1392
به اطلاع داوطلبان آزمون سراسري سال 1392مي‌رساند كه کارنامه نهایی در تاریخ 7/7/92، در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.


                        منشور اخلاقی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان


 برای مشاهده اینکه سال ۹۱ دانشگاه فرهنگیان در تکمیل ظرفیت چقدر پذیرش داشته روی لینک زیر کلیک کنید:
                                       تکمیل ظرفیت سال 91

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نرگس در تاریخ 1392/07/12 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

والا من که دقیق بش گفتم مهندسی گفت نه نمیشه بخشنامه هست
پاسخ : خب پس مسوله کم اطلاع بود...!!!

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1392/07/12 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

اره دیگه گفتم که بدونید
دلیل این سوالم این بود که رییس دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا اهواز گفت تغییر رشته تحت هیچ شرایطی نمیشه به من گفت یا ثبت نام کن یا انصراف بده
پاسخ : منظورش: تغییر رشته به یه رشته دیگه از دانشگاه فرهنگیانه...نه چمران

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1392/07/12 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

ببخشید اقای مدیر شما به رییس دانشگاتون گفتید من میخوا م انصراف بدم یا تغییر رشته بدم ؟ اخه این 2تا فرق دارن انصراف محرومیت داره اما تغییر رشته نه
پاسخ : واقعا فرق دارن با هم!!! خوب شد گفتین اشکلک
گفتم کسی که ابتدایی قبول شده میتونه تغییر رشته بده بره مهندسی چمران...ایشونم فرمودن بله!

این نظر توسط مدیر در تاریخ 1392/07/12 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

رمز:
farhangian91.ir

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/07/11 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

سلام تو کارنامه من نوشته آخرین رتبه قبولی 37 بوده!!! مگه میشه؟ اونم پردیس حضرت معصومه که کلی از شهرای دیگه دانشجو میگیره میشه از بومی های استان قم انقد کم بگیره؟ من از خانومی که مصاحبه میکرد پرسیدم گفت کلا 180 نفر امسال از خود قمی ها قبول میشن. شایدم گذاشتن بقیه رو تو تکمیل ظرفیت بگیرن. نظر شما چیه؟ رتبه من 137 بوده قبول نشدم. شانسشو دارم که قبول بشم؟ مصاحبمو خوب دادم...
پاسخ : خب نگفتین این 37 مال کدوم رشتس؟؟؟ علوم تربیتی؟
این 37 رتبه نیست! بلکه نشون میده شما برای قبول شدن با چه تعداد نفر اختلاف داشتید...(137-37=100 نفر!)
مطمئن باشید بیشتر از 37 نفر گرفتن(معمولا کارنامه نهایی در رشته هایی که از 3 گروه آزمایشی پذیرش دارند ظرفیت رو کم نشون میده).
تکمیل ظرفیت یک مرحله جدیدی است و هر کسی شانس قبول شدن دارد حتی اگر کسی قبلا ردی مصاحبه بوده باشه

این نظر توسط هاشم در تاریخ 1392/07/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

سلام..چند تا کارنامه قبولی تربیت معلم 92..رشته علوم تربیتیاستان ایلام بذارید....ممنون
پاسخ : برو به این آدرس و کارنامه علوم تربیتی ها رو پیدا کن

gozineh2.ir/SpecialForms/ViewKarnamehSarasari.aspx

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1392/07/11 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

ابجی شوخی میکنم خودت که میدونی خاطرت خیلی واسم عزیزه . اخ گفتی دیتیل یاد باد ان روزگاران یاد بادشکلک

این نظر توسط ساراج در تاریخ 1392/07/10 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

داشتیم اجی؟حالادیگه تحملم میکنی؟به قول بچه هامعرفتت دیتیلهشکلک

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1392/07/10 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

اه سارا این جا هم دیگه منو ول نمیکنی از 3 4 سالگی تا الان دارم تحملت میکنم شانس ک نداریم تو دانشگاه هم باید تحملت کنیم نمیدونم چه علاقه ی خاصی به من داریشکلک

این نظر توسط مرضیه در تاریخ 1392/07/10 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

نه واسه من که تجربیم اخرین رتبه ی قبولی 178 بود


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 3,007
  • بازدید سال : 22,057
  • بازدید کلی : 343,604