loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 355 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (7)

آن دسته از داوطلباني كه در يكي از رشته‌هاي تحصيلي متمركز آزمون سراسري سال 1392 پذيرفته شده‌اند:
1- در صورت قبولي نهايي اين دسته از داوطلبان در تکمیل ظرفیت، قبولي قبلي آنان «كان‌لم يكن» تلقي خواهد شد
2- پذيرفته‌شدگان متمركز آزمون سراسري در هر يك از كد رشته‌هاي تحصيلي بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌هاي اجرايي تعهد خدمت دارند مجاز به ثبت‌نام و شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي تکمیل ظرفیت نمي‌باشند.
داوطلبان لازم است در انتخاب رشته‌هاي مربوط به دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي به شرايط و ضوابط اين‌ دانشگاه‌ها (علي‌الخصوص داشتن نمره كل 6500 و بالاتر و حداقل معدل كل ديپلم 15)، مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته، توجه نمايند.
      برای دریافت دفترچه انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت اینجا را کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غمگین در تاریخ 1392/08/26 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

سلام توروخدا کمکم کنید من برا دبیری تربیت بدنی اسمم اومده پنجشنبه هم ازمون عملیه . افتادگی دریچه قلب دارم(به تازگی فهمیدم وقتی برا تمرین رفتم سالن ورزشی وازم گواهی سلامت خواستن و متخصص قلب هم گفت تحصیل تو این رشته مانعی نداره) حالا بیماری منو تو معاینات می فهمن و نمیذارن ازمون عملی بدم؟
پاسخ : خير متوجه نميشن...معاينات پزشكي شامل فشار و نحوه راه رفتن /قد/وزن و...

این نظر توسط سایه در تاریخ 1392/08/25 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ببخشید شما میدونید نتایج بر چند برابر ظرفیت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بر مصاحبه کی میاد با تشکر
پاسخ : نيمه دوم آذر ماه

این نظر توسط سایه در تاریخ 1392/08/15 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

سلام به نظرتون من با تراز6987 ومعدل 18.57 منطقه سه بر دونفره علوم تربیتی قزوین تو تکمیل ظرفیت مجاز میشم؟ خواهشا جواب بدید
پاسخ : واقعا نمیدونم...توکل بر خدا

این نظر توسط سایه در تاریخ 1392/08/14 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه لطف کنید بفرمایید تراز آخرین نفر که بر علوم تربیتی قزوین امسال پذیرفته شده چندبوده؟ باتشکر

این نظر توسط sajedeh در تاریخ 1392/08/11 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

سلام .....مطلبتونو کش رفتم ....البته با ذکر منبع گمون کنم .... ممونم ....

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1392/08/10 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید بچه ها!
من دانشجوی سال سوم تربیت بدنی هستم.
اگه میتونین به سوالم که خیلی برام مهمه جواب بدین!

این که ایا دانشگاه فرهنگیان در کنکور کارشناسی ارشددر سال 94رشته تربیت بدنی، دانشجو از دیگر دانشگاه های دولتی پذیرش میکند یا نه؟

من بی صبرانه منتظر جواب شما هستم!
البته شرمنده هاشکلکشکلک
پاسخ : فعلا ک ارشد فرهنگیان راه اندازی نشده و فقط در حد حرف باقی مونده!!
اگر خبری شد حتما اینجا اطلاع رسانی خواهیم کرد...

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/08/08 و 8:51 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا نمیدونم باید چی بگم ایقد اعصابم ریخته بهم دفه اول ک بدون هیچ دلیلی رد شدم دلم ب تکمیل ظرفیت خوش بود که الان فقط2 نفر میخوا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
امکان داره زیادتر بخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : پارسال که اصلا زن نخواستن!
نمیدونم والا شاید زیادش کردن(اما بعید میدونم)
توکلتون بر خدا باشه...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 845
  • بازدید ماه : 2,812
  • بازدید سال : 21,862
  • بازدید کلی : 343,409