زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





انجمن گفتگوی دانشجو معلمان
تعداد بازدید 320
نویسنده پیام
modir آفلاین



ارسال‌ها : 633
عضویت: 5 /7 /1392
تشکرها : 23
تشکر شده : 209
گلایه یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از افزایش شهریه و عدم امکان انتخاب واحد
یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در تماسی با تسنیم از افزایش شهریه و عدم امکان انتخاب واحد برای ترم های اول و دوم این دانشگاه انتقاد کرد.

متن توضیحات عامیانه وی به شرح ذیل است:

دانشگاه فرهنگیان بعد از مدت ها درسال 91 دانشجو پذیرفت. دانشجوهای متعهد خدمت که با ورودشون سریع استخدام شدند؛ این دانشگاه چون اسمش دانشگاهه و زیر نظر وزارت علوم و وزارت اموزش و پرورش است باید مثل سایر دانشگاه های دیگه باشه ولی با کمی تفاوت! اونم بخاطر اینکه معلمین اینده این مملک دارن تربیت میشن. معلمینی که خیلی سرنوشت سازن توی اینده مملکت. اولا دانشجوها هم در ترم اول و هم در ترم دوم انتخاب واحد نداشتن. یعنی هرکسی با توجه به حروف الفبا کلاس بندی شده و هرکلاس برنامه خاص خودش رو داره و دانشجو حق انتخاب واحد و انتخاب استاد را ندارن و به هرکسی به اجبار 20 واحد میدن! پس کل دانشجو های کارشناسی پیوسته تا روز دوشنبه فقط به دانشگاه می‌ان .درست مثل مدرسه همه از ساعت 7.30کلاس دارند تا 3 بعد ازظهر از شنبه تا دوشنبه.

ترم1 کلاس ها از شنبه تا سه شنبه بود و در خرداد ماه اعلام کردند که باید 300هزارتومن به حساب دانشگاه بریزین .پول خوابگاه و غذا.... این ترم اعلام کردند که 120هزارتومن باید به حساب دانشگاه بریزین و این مبلغ الحساب است تا زمانی که شورا تشکیل بشه و ببینند این مبلغ رو بدیم یا 45درصد از حقومنون رو حقوقی که میدن 340هزارتومن است
دانشجوهای غیرخوابگاهی هم باید این پول رو بدن وفرقی ندارن دانشجو خوابگاهی هست یا غیرخوابگاهی همه باید این پول رو بدن ولی توی بخش نامه نوشته شده این پول برای خوابگاه صبحانه نهار شام و امکانات رفاهی هست حتی برای دانشجوهای خوابگاهی هم این مبلغ زیاده دانشجوها از صبح شنبه به خوابگاه میان تا غروب دوشنبه یعنی 2 شب و 3 روز در خوابگاه هستن پس ماهی 12روز درماه خوابگاه هستن ما در روز ثبتنام هیچ کجا رو امضا نکردم که باید مبلغ رو بدیم به دانشگاه گفتن باید این پول رو بدیم و ماه بعد خودشون از حقوقمون کم میکنن!!!
کیفیت غذاها خیلی پایینه

امضای کاربر : صد سال ره مسجد و ميخانه بگيري * عمرت به هدر رفته اگر دست نگيري
بشنو از پير خرابات تو اين پند * هر دست که دادي ز همان دست بگيري
چهارشنبه 07 اسفند 1392 - 17:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

انجمن گفتگوی دانشجو معلمان

تماس با ما | گلایه یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از افزایش شهریه و عدم امکان انتخاب واحد | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS